dissabte, 27 d’abril del 2013

Us dono la benvinguda al meu bloc, on la meva intenció és apropar-me al món de la literatura, la literatura que parla de música, de músics, d'obres musicals i de tot el que envolta aquest art.

Espero que en podeu gaudir!

Benvinguts/des!!


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada